Wednesday, August 15, 2012

japanese season ma




Baru-baru nie…saya banyak tengok cerita jepun…

Cerita jepun penuh dengan pengajaran….

Jarang sekali saya tengok cerita korea saya rasa semacam ini…..

Sometimes….cerita…..we have to accept the fact that sometimes it is too impossible for reality…but setiap di penghujung cerita pasti ada sedikit pengajaran tak gitu…

Lain rasanya bila tengok cerita love rain dengan zenkai girl
Latest j-drama yang saya sedang dalam proses tuk habiskan….

Zenkai girl,code blue season 2, and cerita 37 sai de ishna ni natta boku…
Semua cerita yang agak benefit tuk fill in your life….

Of course al-quran jadi panduan tapi tak salah jika ambil sedikit pengajaran dari cerita-cerita sebegini…..

Oh sebelum tu…cerita k-drama brain juga agak ok la untuk ditonton…..

Saya jadi bosan dengan k-drama sebab terlampau sarat dengan romance…..

Sekali-sekala layan cerita tanpa romance terlebih2…kan sedap…lagi light…
.
Oh…mari kita review cerita zenkai girl….

Kalau ada masa tengok zenkai girl…..

Rasa macam beruntung nye kita hidup ni….

Alhamdulillah…..sepanjang hidup saya sehingga kini….dekat rumah makan nasi dengan garam…..tak pernah lagi makan bubur sebab beras takde….

0 comments:

Post a Comment