Wednesday, August 15, 2012

heningnya malam itu


Saya termenung panjang lepas isya’…

Kenapa…saya spoil di saat akhir….

Saya terbayang-bayang kertas peperiksaan…

Terasa baru semalam saje saya jawab….

Tapi dah 3 minggu berlalu…..

Kadang-kadang bila saya rindu….

Saya akan hantar mesej kat kawan-kawan….

Tak mengharapkan balasan…..

Kalau ada…ada…..kalau takde….InsyaAllah nanti jumpa lagi….

Saya duduk diam dalam kegelapan ni….

Roommate dah tido….

Apa saja dalam dunia ni saya hebat…..

Hebat menipu diri sendiri?

Oh saya lupa perkataan hebat terlampau high standard untuk saya….

The real one is apa saja yang saya reti,,

Saya selalu bayangkan saya bukan wani….

Saya sakit…..sakit…untuk suatu kenyataan bahawa saya syazwani……

Hari ni juga saya tulis impian saya 10 kali…..benda yang sama

Saya akan spoil kan saat akhir…………..

Saya nanges kuat-kuat…

Terima kasih untuk cerita code blue……….sekurangnya menghibur hati

0 comments:

Post a Comment