Saturday, May 9, 2009

Menghargai bukan dihargai

Berbulan-bulan yang lalu..di bilik b1-t2-19....ungkapan ini ku lontarkan kepada seseorang sebagai jawapan kepada soalannya yang sedikit menyentuh jiwa diriku.... ”siannya la kat ko wani...orang tak hargai pun ko” Terkedu saya saat mendengar phrase ini disebutkan...(phrase?) ”betul ke? Then... ”aah” Marah betul saya...tapi buat-buat cool.(sememangnya saya sangat cool orangnya)..dengar penjelasan saya, Hidup tak perlu untuk dihargai..malah hidup adalah untuk memberi penghargaan kepada seseorang…tak kiralah sebanyak manapun kamu memberi..tetapi jangan sesekali mengharapkan penghargaan..oleh kerana itu sebenarnya hidup itu menghargai bukan dihargai Ye la kawan..sapa la aku untuk dihargai..aku sedar… Biar aku mencari kamu jangan kamu mencari aku..kerana akhirnya kamu yang akn kecewa… Maafkan aku kerana aku menjadikan diriku susah untuk dihubungi ..jangan risau aku sentiasa mencari kamu…apa cara sekalipun…. Kamu tidak akn hilang aku,namun aku takut aku hilang kamu......................

0 comments:

Post a Comment