Sunday, May 10, 2009

this is the new one

huh... pedih telinga...sabau jer ler... saya mendengar bebelan member yang agak prihatin secara tetiba.... bla...bla...bla.. mula-mula dengar pastu tetido...huhu... takpe ler cakap dalam phone jew dier bukan tau pun saya tengah watper... cerita dier gini... pada suatu hari akak saya menawarkan phone..k la boleh mms..boleh masuk mp3..takder la saya nak malu sangat(actually tak malu pun) dengan phone yang kalau orang hantar mms keluarlah ayat "message cannot be displayed" bukan per la...phone adik saya pun boleh dapat mms even without camera...then saya tolak..biasalah saya..banyak kali akak saya tanya..and jawapan saya..."no!!..tak layak lagi orang nak guna" akak saya pun malas nak pakse...before this pun saya penah guna N95..tuk seminggu jer..pastu simpan jer...so dier pun malas dah la.. bila cita kat kawan sorang ni...bebel plak dier.... kenaper saya macam tu ha? di kisah yang lain...saya ada dekat k.l tinggal kat rumah akak saya..di suatu malam kitorang keluar makan...sama-sama....then saya nak topup..so saya topaup la..guna duit sendiri...so she asked me "why you tak nak amek my money eh?" saya pun menjawab.. "segan" dier pun cakap2.....fokus dengar..patuh... saya penah cite kat dier once saya takder duit...saya jarang mintak kat mak..biar ber lapar.. dia cakap kat saya.... "nape belagak sangat..ego?..mintak jer duit kat mak..if malu mintak kat kitorang...kitorang da keje..." persoalannya sekarang saya ego?

0 comments:

Post a Comment