Thursday, February 14, 2013

rayakan pilihan anda


sejak nak pilihan raya nie....

panas ja semua......

sini sana tanya "hg sokong pa"

oleh kerana itu....semua pun bajet secret.....walau sendiri2 pun dapat jangka pihak mana hang dan aku sokong....

sebagai anak muda...mahasiswa....

yang tak banyak baca paper.....

yang tak tau propa mana2.....

aku lebih bersikap natural dalam pemilihan......(walaupun kdg2 aku bias juga)

oleh kerana dalam family aku pun caca merba.....

ada yg pro dan contra.....

pastu kawan pun lebih kurang gitu2 juga.......

aku lagi suka menilai pemimpin yang bakal diundi tersebut.....

tak kisah dari parti mana sekalipun...

asalkan berwibawa....dan..............

kawan kat matrik aku kata....

kalau nak undi pemimpin biar yang beriman sikit.....

benda iman2 ni kita sendiri susah nk ukur.....hahahahahahahaa....

jadi usah gentar dan gusar......

sentiasalah rayakan pilihan anda......



~semangat aih...menjadi pengundi kali pertama....

0 comments:

Post a Comment