Friday, February 8, 2013

i better earn a lot of money


kadang-kadang rasa mcm classy gila diri nie....

last month je aku spent rm1000++ untuk semua bnda...

bila tengok2 balik....haish aku tak tau pe yang aku wat dgn 1000 tu

2 hari je dah blanja smpi rm50.....beli apa agaknye...

kalau nak guna brus gigi..msti nk oral b

ubat gigi yang colgate...

kalau brg fyp...mesin kalau boleh beli dah beli dah.....semua nak yang sendiri punya

makan nak yang mahal ja......kalau boleh no maggi....nak yang  masak...mkn mesti kat luar je...

hurm....aku termenung pikir....

sekurangnya monthly aku mesti earn...rm5000 or more

but how.....

nampaknya kena pegi akpk...cari penasihat kewangan.....


......................................................................haish.......................................................

aku dah gila....

jimat2

0 comments:

Post a Comment