Thursday, April 25, 2013

printer waktu panas dan berat


aku ada test esok...

printer aku nazak duk kat tepi katil aku....

heart rate dia.....oh dah 30 beat kebawah....

dah tak lama nampaknya.......

aku usap badannya.........

mungkin ini kali terakhir aku puji dia......

kau bagus suatu ketika dahulu......

tet....tet...tettttttttttttttttttttttttt..........

sampai sudah masanya.........

kau pergi meninggalkan aku jua......

aku cuma perlu kau bertahan sedikit masa lagi.....

nampaknya dirimu......sudah tidak tertahan lagi......

kau pergi jua......

pixmo......

esok aku ada test haba dan berat....

ingatkah dikau suatu ketika dahulu....

berpanas kita dek kerna haba si mentari.....

berberat2 kita kerna kotakmu yang berat.....

namun semuanya kita gagahi....aku maksudkan aku gagahi.....

demi niat kita yang suci.....

mengprint nota dan dokumen yg pasti....

aku seolah lupa jasamu kini......

maaf....

dan 

selamat tinggal............

aku pasti maut akan menjemputku suatu ketika nanti....

terima kasih untuk segalanya

khidmatmu berhenti di sini




0 comments:

Post a Comment