Thursday, February 25, 2010

tidak sekali-kali aku akan lupakan perkara itu

sudah tiga hari aku tak makan...

memang penat...

and hari ini aku berpuasa....

puasa la orang yang menulis ini.....

sangat tidak larat...

maka terhuyung-hayang la aku solat.....

patut nyer di sambut bukanya dengan ala-kadar...

tapi aku....

air kosong jer....

perut meradang...kepala bagai nak pecah....

patutnyer projek yang patut di settlekan tak settle...

bukan itu aku nak ceritakan...

begitu bangga aku ada seorang sahabat...

yang sanggup berlari ke cafe belikan nasi.....

hati mana tak terharu....

terasa mahu memeluknyer....

datang pulak seorang sahabat lain....

katanya"wani tido yer...jangan nangis..."

kejeku terlalu banyak...

sampai tak tau nak start katner...

sahabatku ini memujukku...

sampai la aku cakap...

"saya sangat tak larat dah tiga hari tak makn...."

dier turun menemani saya...

subhanallah....

terharu...

..........

ku doakan sahabatku sentiasa berjaya....

fi dunia wal akhirat...

aku tak makan coz asik pk keje....

pe la aku nak jadi...

dunia-dunia.....

amanah.........

"suatu keyakinan tak bley dihapuskan dengan keraguan.....tapi keraguan tak ley dihapuskan dengan sebuah keyakinan"

Ya Allah sungguh aku mencintai sahabatku.........

0 comments:

Post a Comment