Thursday, October 22, 2009

allahuakbar

jujur aku katakan aku menyhesali apa yhang berlaku. tiba-tiba sahaja menyesali kenapa aku dilahirkan di dunia ini..di saat akhir zaman ini.. di saat imanku lemah longlai..di saat dimana iman ini terus tercalar.... astaghfirullah...astaghfirullah... Ya Allah tidak terdaya lagi aku meng harungi dugaan yhang mendatang... Ya Allah ampunkan dosaku sejak dari masa aku dilahirkan sampai sekarang... Ya Allah andai hari ini hari terakhir bagiku. kau turunkan lah kesusahan kepadaku... sehingga mulut ini tak pernah lekang menyebut kalimahMu... sehingga jasadku tak pernah berhenti beribadat kepadamu... sehingga hatiku tiada lagi kecintaan kepada dunia... sehingga........ ALLAHUAKBAR.... ALLAHUAKBAR... ALLAHHUAKBAR..... AMPUNKAN DOSAKU....................... "masa itu ibarat pedang, jika ketaatan tidak memotongnya, maksiatkan memotong dirimu"............

0 comments:

Post a Comment