Tuesday, October 13, 2009

huish..tak baik tol

siyez tak suker nak jadi engineer or belaja sal engineering penat..penat..penat... dah dua malam tak tido wat mini project plus stadi for final penat gle... tapi satu jer aku mau ucap alhamdulillah.... kesihatan masih baik... masih boley mengunyah makanan dengan selera walau koya2 masih boley berdiri tegak.. masih boley memandang dengan pandangan kabur...(kalau tak pakai spek) masih boley stand for my opinion in front of people... (such as..."ko apasal?nak mampus ke?"or...jgan kacau aku pk...or...ini la apa yang sy mksudkan") hehe for adik dr. amal... moga dirimu kuat menempuh dugaan.. mari kita sama2 jihad tuk terus hidup p/s:curi tulang sket...aiii draf tak hantar lagi...ghosson don't kill me tomorrow...please approve my draft.... next wed. ada debate...doakan aku menang...heh aku memang suka menongkah arus... ke hilir...hehe..lawan geng aku sendiri....

0 comments:

Post a Comment