Monday, May 30, 2011

assalamualaikum

gua suka betol dengan apa yang gua baca tadi......

ace teka sket......

pasai futur.......

gua kasik sikit la sal definisi dier ekh....

1.futur-Terputus, terhenti sesudah berjalan, atau diam sesudah bergerak.


2.futur-Malas, menangguh, melengah-lengahkan sesudah bergerak aktif dan bersungguh-sungguh.


tengok....copy and paste ja........konpem pemalas.......


hak2.....


skang gua ader masalah mental......


dan gua rasa itu effect pada sistem pembiakan gua.......


hahahahaha......


gua tataw la gua sakit ker pe kan......


gua menderita sakit pinggang teramat sangat........hahahahahaaa......


gua ader sejarah pasal pinggang gua tersilap kuarkan darah instead of urine.......


hahahahahaa....


takut dak????.....


lantak la........gua dah susah nak determine 15th day in a month that is da speciality for women.....


tapi mujur la gua ader kalendar keramat......


entah malas nak fikir.......


relate to my kidney ka.......my mental ka......lantak pi la..........


gua nak citer tahap mental gua la ni.......boleh kata tahp terrible plus miserable.....


cuti nie gua miserable.....


gua tak suka dua benda


1. terjaga tengah malam------>mesti gua menangis


2.teringat kisah lampau-------->gua tahan nanges


bila gua terjaga tengah malam konpem gua rasa stress teringat kisah lampau...kisah gua yang macam bangang nak mampus.....pastu mula hati gua sayu......rasa mahu tusuk pisau di dada gua


tapi itu bukan cara kehormat orang setel masalah.......bunuh diri----->paling keji sekali dlm penyelesaian masalah......


bila gua dah stress dengan kisah masa lampau gua......


gua akan mesj seorang budak nie......


gua tak berharap dier blas pon....tapi dier balas pon ok gak la.....


hak2....


tq napieza.....

0 comments:

Post a Comment