Friday, December 18, 2009

oh kmu laki2 pujaan si dara

topik kami senang jer malam nie...
kami berbincang pasal laki dgn short pant mreka
muler2...
pas hbis dinner....
aku menghirup udara malam temerloh...
nyamannyer dapat menghirup udara negeri sendiri....
next week aku akan pulang ke perlis...
tataw biler akan pulang ke tmerloh agi...
........................................................
discussion kitorang brmula biler kakni join aku di luar...
tiber2 laki bershort pant lalu dpan kitorang...
"kak ni tak suker btol tengok laki mcm tu"
muler2 mlas nak lyan..
tibe2 k.ila dtg n trus menyokong statement trsbut....


daripada topik yang dibincangkan tadi..dpat aku simpul.....


envi memainkan peranan penting dlam cara berpakaian..
mcm org yg duduknyer di kg. lebey jarang pki short brjlan2 krana x rmai org kg. pkai...t nmpk plik jep..
tp aku tak ckp org kg. xder yg pkai short tuk brjlan...myb sket pratusnyer dbandingkan dgn org bndr....
mybe la...
the truth...
aku pon tataw...
sbb tgk org kg. ke bndr sma jep....
then rupernyer sorang pmpuan juga mahukan laki yang menjaga...
biar kpala lututnya hanya mnjadi tatapan isterinya shj...
(asal aku nie lmbp kpala ubi sal bnda ni....myb sbb jrg sgt pndg laki...len kna jlan pndg kiri kanan..jgn straight sgt...hehe..)




klau ikut aku la....ini ikut aku...
pakaian seseorang itu depends on individu...
emmm...yang penting agamanya....
klu agamanyer ok insyaallah  pakaian ok...penyejuk mata...

0 comments:

Post a Comment