Thursday, December 24, 2009

knyataan seorg muslim tak kan prnah brubah

feeling uneasy bout tomorrow...

tataw nape..

lately asik brmimpi bruk...

dan baek...

mungkin bnar ati ini tgh dlanda stu kekusutan...kemusykilan...

krana apa?..

krana saya tak nak mnerima realiti....

maafkan saya....

kwan2 ada yang akn jadi naqibah next sem....

tugas mreka semakin brat....

aku...

msih lagi terkedek2 baca n menghafal..hadis ke-6...

sgt sukar rasanye...

mlh untuk menghabiskan buku usrah...iaitu maza ya'ni...terkedek2....

mkin aku bca mkin aku tak pat trima....sbb tu sume knyataan sbgai muslim tuk idup..

tujuan idup seorang muslim......

sbb ia knyataan n plus realiti hidup muslim..

aku yg x pat trima n trsasar jauh nmpaknyer...

knyataannyer dunia ini ibrat pnjara pd seorg mukmin...

tkut saat mmbca....

knyataan idup seorang muslim x kan brubah...aku yg hrus trima...

mimpi itu mainan tidor...

tp dlam stu mimpi aku tu...

ada sorang hantar mesej....dalam kertas

"ajarkan dia ayat ini.......ajarkan syazwani ayat ini...."

and aku brpeluh2 bgn...x ingat ayt per..wlupun dlm mimpi itu aku byk kali membaca ayt tersebut

huh..mainan setan.....

aku...

insan biasa...




p/s:shbt ku yg ku hormati..aku hmpir2 mmbuka pakaian tarbiah ini...hampir2 tunduk pada nafsu dunia...shbt aku smakin lmah mlgkh...sprti dlu...aku akn ktakan aku tak pnah mnyesal memilih jln ini......hny smgat jihadmu..smgt dkwahmu..sbg dai'e membakar smgt utk trus menyarubg pkaian tarbiah ini....

0 comments:

Post a Comment