Saturday, June 2, 2012

don't know why


sitting here...write some trashy thingy........

i may leave but please never asked me to.....

because i only need sometimes to hold back everything...

bercakap belakang kira mengumpat taw.....

bercakap depan lagi sakit tpi honest.......

i'm grow up... 22 already...so how old are you now......

my junior going to egypt.....continue med studies...

chukahe......

hope to see her in few years....

i said to her....

aku tidur di mana-mana saja tempat yang aku selesa...

makan bila  time lapar kat mana-mana saja yang halal.....

aku cakap dgn sapa saja aku selesa....

meet new people everyday

i'm penniless....but still enjoying everything........

aku tak pandai...x rajin juga....tapi aku baca gak la note...wlu pikiran melayang

memenuhi kewajipan ja........

life macam nie best juga......

simple....

so kau kat sana jgn lupa belajar smbil enjoy

0 comments:

Post a Comment