Friday, July 10, 2009

moga jangan ada riak dalam perilakuku

kadang-kadang aku sendiri confius bila aku berkata sesuatu adakan aku dalam keadaan riak..semuanya tanpa di sedari lantas 3..4 minit tiba-tiba datang suara kecilku berkata..."riaknya kamu syazwani" dan aku akan terdiam..serba salah dibuatnya..adakah aku harus cakap pada orang yang mendengar perkara tersebut forget it or i don't mean it...kadang-kadang pulak aku terkesima dengan kata-kataku...adakah aku membangga diri... bercerita tentang perkara ini dan itu...hmmm....kadang-kadang pulak bercerita tentang perkara yang buruk....apa la nak jadi dengan aku ni....kadang-kadang rasa jadi bisu lagi bagus..aku sendiri tidak dapat mengawal apa yang ku katakan...entah...bukan setakat kata kadang-kadang penulisanku...buat mereka yang mendengar..membaca apa yang ku katakan apa yang ku coretkan...maafkan aku..tegur lah aku..tak kira sama ada ber alas atau terbuka...aku terima....bantu aku??perli la aku andai kamu perlu....

0 comments:

Post a Comment